|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра терапії та кардіології ННІПО >
Наукові праці. (Терапія та кардіологія ННІПО) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/6822
|
Название: | Інтерактивні методи проведення занять в інтернатурі як складова практично-орієнтованого навчання |
Другие названия: | Interactive methods of training at internship as a part of practice-based learning |
Авторы: | Кривенко, Віталій Іванович Пахомова, Світлана Петрівна Федорова, Олена Петрівна Непрядкіна, Ірина Василівна Kryvenko, V. I. Pachomova, S. P. Fedorova, O. P. Nepryadkina, I. V. |
Ключевые слова: | інтерактивні заняття післядипломна освіта інтернатура практично-орієнтоване навчання сімейна медицина терапія |
Дата публикации: | 2017 |
Издатель: | Тернопіль : ТДМУ |
Библиографическое описание: | Інтерактивні методи проведення занять в інтернатурі як складова практично-орієнтованого навчання / В. І. Кривенко, С. П. Пахомова, О. П. Федорова, І. В. Непрядкіна // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ (Тернопіль, 18–19 трав. 2017 р.) : у 2 т. / Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2017. – Т. 2. – С. 254-256. |
Аннотация: | Для реалізації компетентнісного підходу навчання в інтернатурі на кафедрі використовуються інтерактивні методи навчання. Навчання з внутрішніх хвороб за фахами «Внутрішні хвороби» та «Загальна практика-сімейна-медицина» проводиться у малих групах – 5 – 6 осіб, що сприяє використанню інтерактивних методів. На кафедрі використовуються технічні методики: дистанційне навчання, спілкування в соціальних мережах. Але традиційні практичні та семінарські заняття залишаються основними формами навчання в інтернатурі і існує можливість проводити їх за інтерактивними методиками: клінічний розбір з активною участю всієї групи та дискусією, аналіз клінічних ситуацій, ділові та рольові ігри, майстер-класи, самостійна робота, підготування презентацій, які сприяють індивідуальному навчанню лікаря-інтерна, формують компетенції, розвивають його творчий потенціал, здатність обґрунтовувати свою думку, навички співпраці з колегами, наближають до справжньої практичної діяльності |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/6822 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Терапія та кардіологія ННІПО)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|