DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра терапії та кардіології ННІПО >
Наукові праці. (Терапія та кардіологія ННІПО) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/6822

Название: Інтерактивні методи проведення занять в інтернатурі як складова практично-орієнтованого навчання
Другие названия: Interactive methods of training at internship as a part of practice-based learning
Авторы: Кривенко, Віталій Іванович
Пахомова, Світлана Петрівна
Федорова, Олена Петрівна
Непрядкіна, Ірина Василівна
Kryvenko, V. I.
Pachomova, S. P.
Fedorova, O. P.
Nepryadkina, I. V.
Ключевые слова: інтерактивні заняття
післядипломна освіта
інтернатура
практично-орієнтоване навчання
сімейна медицина
терапія
Дата публикации: 2017
Издатель: Тернопіль : ТДМУ
Библиографическое описание: Інтерактивні методи проведення занять в інтернатурі як складова практично-орієнтованого навчання / В. І. Кривенко, С. П. Пахомова, О. П. Федорова, І. В. Непрядкіна // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ (Тернопіль, 18–19 трав. 2017 р.) : у 2 т. / Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2017. – Т. 2. – С. 254-256.
Аннотация: Для реалізації компетентнісного підходу навчання в інтернатурі на кафедрі використовуються інтерактивні методи навчання. Навчання з внутрішніх хвороб за фахами «Внутрішні хвороби» та «Загальна практика-сімейна-медицина» проводиться у малих групах – 5 – 6 осіб, що сприяє використанню інтерактивних методів. На кафедрі використовуються технічні методики: дистанційне навчання, спілкування в соціальних мережах. Але традиційні практичні та семінарські заняття залишаються основними формами навчання в інтернатурі і існує можливість проводити їх за інтерактивними методиками: клінічний розбір з активною участю всієї групи та дискусією, аналіз клінічних ситуацій, ділові та рольові ігри, майстер-класи, самостійна робота, підготування презентацій, які сприяють індивідуальному навчанню лікаря-інтерна, формують компетенції, розвивають його творчий потенціал, здатність обґрунтовувати свою думку, навички співпраці з колегами, наближають до справжньої практичної діяльності
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/6822
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Терапія та кардіологія ННІПО)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Кривенко, Пахомова, Федорова, Непрядкина, 2017.pdf386,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь