IRZSMU >
Наукові роботи студентів та аспірантів >
Студентське наукове товариство: статті, доповіді, тези >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/7301
|
Название: | The effectiveness of the feedback given to the students by their teachers and it’s impact on their improvement in academic performance |
Авторы: | Katnam, S. Varahabhatla, V. |
Дата публикации: | 2017 |
Издатель: | Буковинський державний медичний університет |
Библиографическое описание: | Katnam S. The effectiveness of the feedback given to the students by their teachers and it’s impact on their improvement in academic performance / S. Katnam, V. Varahabhatla // Хист: Всеукр. мед. журн. молодих вчених. – № 19. – 2017. – С. 422. |
Аннотация: | Introduction: A descriptive feedback always focuses on providing the information to the student with the goal of improving what is
being addressed. The feedback is conversational, less formal and is not judgemental or evaluative. It always plays an important role in
increasing the students' ability to understand quality, correctness and general appropriateness of the performance.
Aim: The aim of the study is to determine the response of feedback to students from their teachers and the effectiveness of grades and
praises. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/7301 |
Располагается в коллекциях: | Студентське наукове товариство: статті, доповіді, тези
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|