DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Наукові роботи студентів та аспірантів >
Студентське наукове товариство: статті, доповіді, тези >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/7301

Название: The effectiveness of the feedback given to the students by their teachers and it’s impact on their improvement in academic performance
Авторы: Katnam, S.
Varahabhatla, V.
Дата публикации: 2017
Издатель: Буковинський державний медичний університет
Библиографическое описание: Katnam S. The effectiveness of the feedback given to the students by their teachers and it’s impact on their improvement in academic performance / S. Katnam, V. Varahabhatla // Хист: Всеукр. мед. журн. молодих вчених. – № 19. – 2017. – С. 422.
Аннотация: Introduction: A descriptive feedback always focuses on providing the information to the student with the goal of improving what is being addressed. The feedback is conversational, less formal and is not judgemental or evaluative. It always plays an important role in increasing the students' ability to understand quality, correctness and general appropriateness of the performance. Aim: The aim of the study is to determine the response of feedback to students from their teachers and the effectiveness of grades and praises.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/7301
Располагается в коллекциях:Студентське наукове товариство: статті, доповіді, тези

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ХИСТ-for-WEB_422.pdf856,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь