DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра культурології та українознавства >
Наукові праці. (Культурологія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/7518

Название: Релігійна журналістика в інформаційному полі сучасного суспільства (рецензія на підручник Бойко А.А. «Релігійна журналістика». – Київ: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2016. – 307 с.)
Другие названия: Религиозная журналистика в информационном поле современного общества (рецензия на учебник Бойко А.А. «Релігійна журналістика». – Київ: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2016. – 307 с.)
Religious journalism in the information area of the modern society (review of the textbook Boyko AA «Religious journalism». – Kyiv: Publishing and printing center «Kyiv University», 2016. – 307 p.)
Авторы: Козиряцька, Світлана Анатоліївна
Козыряцкая, С. А.
Kozyryatska, S.
Ключевые слова: Журналістика
релігійна журналістика
конфесійні ЗМІ
стереотипи
мова ворожнечі
релігійна інформація
медійна картина світу
міфологізація
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Козиряцька С. А. Релігійна журналістика в інформаційному полі сучасного суспільства (рецензія на підручник Бойко А.А. «Релігійна журналістика». – Київ: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2016. – 307 с.) [Електронний ресурс] / С. А. Козиряцька // Наукові записки Інституту журналістики : наук. зб. / за ред. В.В. Різуна. – Київ : КНУ імені Тараса Шевченка, 2017. – Т. 2(67). – С. 66–69. - Електрон. текстові дані (1 файл: 391,66 КБ). – Назва з екрану.
Аннотация: Проаналізовано навчальне видання «Релігійна журналістика», підготовлене д. філол. н., проф. Київського національного університету імені Тараса Шевченка Бойко А.А. Виокремлено важливі аспекти релігійної журналістики, які розкриває логічно вмотивований навчальний матеріал підручника та які засвідчують необхідність спеціалізації майбутніх журналістів на релігійній тематиці, зокрема такі: міфологічний дискурс у суспільно-масових і конфесійних ЗМІ, а відтак, можливість маніпуляцій і формування стереотипів; використання «мови ворожнечі» у матеріалах названих видань; взаємопроникнення релігії і політики та, як наслідок, порушення журналістських стандартів редакційними колективами церковних і релігійних ЗМІ; конфлікти і скандали в релігійній сфері, релігійні свята як єдині інформаційні приводи до появи того чи іншого матеріалу тощо. Відзначено обраний автором підручника дедуктивний підхід до подачі навчального матеріалу: від загальної характеристики суспільно-політичних (суспільно-масових) ЗМІ, які висвітлюють релігійну інформацію, через аналіз ролі релігії й церкви в медійній картині світу до роботи конфесійних ЗМІ України. Наголошено на можливості альтернативного сприйняття інформації студентами завдяки введенню до навчального видання підрозділу, який стосується атеїстичної тематики в українських медіа та який включає як ретроспективний аналіз, так і аналіз сучасного інформаційного середовища з цього питання (традиційні медіа, Інтернет). Акцентовано на важливості включення автором до навчального видання матеріалу, що є узагальненням досвіду країн Західної та Східної Європи, США з погляду організаційно-правових і тематичних аспектів роботи релігійних медіа, а також авторських зауваг щодо діапазону жанрів, прийнятних для релігійної журналістики.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/7518
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Культурологія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
66-69.pdf391,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь