IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/7989
|
Название: | Інноваційні освітні технології як чинник оптимізації мовної підготовки іноземців на довузівському етапі навчання |
Другие названия: | Инновационные образовательные технологии как фактор оптимизации языковой подготовки иностранцев на довузовском этапе обучения Innovative educational technologies as a factor in optimizing the language preparation of foreigners at the pre-university stage of training |
Авторы: | Васецька, Лариса Іванівна Васецкая, Л. И. Vasetska, L. I. |
Ключевые слова: | інноваційна освітня технологія медіа презентація технічні та навчальні засоби оптимізація мовної підготовки инновационная образовательная технология медиапрезентация технические и учебные средства оптимизация языковой подготовки innovative educational technology media presentation technical and teaching methods optimization of language preparation |
Дата публикации: | 2017 |
Издатель: | Київ: НПУ ім. М. П. Драгоманова |
Библиографическое описание: | Васецька Л. І. Інноваційні освітні технології як чинник оптимізації мовної підготовки іноземців на довузівському етапі навчання / Л. І. Васецька // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2017. - № 58. - С. 45-49. |
Аннотация: | У статті аналізуються основні інноваційні форми організації навчального процесу на мовній кафедрі підготовчого факультету. Обґрунтовується взаємозв’язок між використанням нових засобів навчання мови іноземців і рівнем сформованості у них мовних знань та навичок. Визначені проблемні напрямки, які потребують дослідження на сучасному етапі впровадження інноваційних освітніх технологій.
В статье анализируются основные инновационные формы организации учебного процесса на языковых кафедрах довузовского этапа обучения. Обосновывается взаимосвязь между использованием новых средств обучения языку иностранцев и уровнем сформированности у них языковых знаний и навыков. Определяются проблемные направления, которые необходимо исследовать на современном этапе внедрения инновационных образовательных технологий.
The article deals with the main innovative forms of organization of the educational process at the language department of the preparatory faculty. The interrelation between the use of new language learning tools for foreigners and the strength of their language knowledge and skills is substantiated. The problem areas, which require research at the present stage of implementation of the innovative educational technologies, are outlined. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/7989 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Мовна підготовка)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|