DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра медичної та фармацевтичної інформатики і новітніх технологій >
Наукові праці. (Медична інформатика) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/8199

Название: Досвід впровадження он-лайн технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 "Охорона здоров’я"
Другие названия: The experience of introducing online technologies into the system of training specialties in the field of knowledge 22 "Health protection"
Авторы: Колесник, Юрій Михайлович
Авраменко, Микола Олександрович
Моргунцова, Світлана Андріївна
Рижов, Олексій Анатолійович
Kolesnik, Y. M.
Avramenko, M. O.
Morhuntsova, S. A.
Ryzhov, O. A.
Ключевые слова: медична освіта
дистанційне навчання
онлайн-курси
LMS edX
хмарні сервіси ІТ
medical education
distance learning
online courses
LMS edX
IT cloud services
Дата публикации: 2018
Издатель: Тернопіль : ТДМУ
Библиографическое описание: Колесник Ю. М. Досвід впровадження он-лайн технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 "Охорона здоров’я" / Ю. М.Колесник, М. О.Авраменко, С. А. Моргунцова, О. А. Рижов // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 17–18 трав. 2018 р.) – Тернопіль : ТДМУ, 2018. – С. 48-51.
Аннотация: Мета роботи – проаналізувати впровадження в навчальний процес ВМ(Ф)НЗ курсів за вибором за формою дистанційного навчання за технологією онлайн-курсів, які реалізовані на платформі edX, що розташована на віртуальному сервері хмари Azure. Основна частина. У статті представлено досвід впровадження сучасних технологій у форматі on line в систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я”. Автори розкривають послідовність організаційних кроків до вирішення завдання реалізації повного циклу технологій e-learning: від розробки онлайн-курсу до організації процесу самостійної роботи студентів з онлайн-сервісами. Розкриті основні складнощі імплементації інноваційних форм навчання до консервативної системи організації навчального процесу медичного університету, а саме: організація вільного вибору дисциплін при підготовці фахівців, забезпечення якісної організації самостійної роботи студента, запровадження нових методів підготовки до ліцензійного іспиту “Крок”, та запропоновані шляхи їх вирішення. The aim of the work – to analyze the introduction into the educational process of Medical (Pharmaceutical) Institutions of Higher Education of elective courses in the form of distance learning based on the online course technology, implemented on the edX platform located on the Azure cloud virtual server. The main body. The article presents the experience of introducing modern online technologies into the system of training of specialists in the field of knowledge 22 “PUBLIC HEALTH”. The authors show the sequence of organizational steps to be taken, to implement the full cycle of e-learning technologies: from elaborating an online course to organizing the process of students’ self-study with online services. We found the main difficulties of implementing the innovative forms of education into the conservative system in which educational process is organized at medical universities: organization of free choice of disciplines in the training of specialists; ensuring quality organization of students’ self-study; introduction of new methods of training for the KROK licensed exam, and ways to resolve them were suggested.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/8199
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Фармакологія та МР)
Наукові праці. (Фармацевтична хімія)
Наукові праці. (Патологічна фізіологія)
Наукові праці. (Медична інформатика)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
конф._48-51.pdf239,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь