IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/8218
|
Название: | Опрацювання іншомовної фахової літератури студентами вищих медичних навчальних закладів |
Другие названия: | Обработка иноязычной профессиональной литературы студентами высших медицинских учебных заведений Work with foreign language professional literature by the students of higher medical educational institutions |
Авторы: | Мирошниченко, Олена Анатоліївна Мирошниченко, Е. А. Myroshnychenko, O. A. |
Ключевые слова: | професійна підготовка майбутні фахівці іншомовна література фахові тексти методика навчання читанню реферування анотування профессиональная подготовка будущие специалисты иноязычная литература профессиональные тексты методика обучения чтению реферирование аннотирование vocational training future specialists foreign language literature professional texts teaching methods for reading abstracting annotation |
Дата публикации: | 2017 |
Библиографическое описание: | Мирошниченко О. А. Опрацювання іншомовної фахової літератури студентами вищих медичних навчальних закладів / О. А. Мирошниченко // Young Scientist. – 2017. - № 12 (52). С. 406-410. |
Аннотация: | Висвітлена проблема формування професійної іншомовної компетенції. Визначені основні вимоги до професійних якостей, знань і вмінь випускників вищих медичних закладів освіти України III-IV рівнів акредитації та необхідні для успішного виконання ними професійних обов’язків. Розглянуті кваліфікаційні характеристики щодо володіння лікарем як мінімум однією іноземною мовою на рівні професійного використання (переклад зі словником, складання анотацій, рефератів). Досліджені різні методи викладання англійської мови. З’ясовано, що в методиці викладання англійської мови нараховують декілька методів, але виявлено, що на сьогоднішній день не має ідеального методу викладання англійської мови. Представлена проблема формирования профессиональной иноязычной компетенции. Определены основные требования к профессиональным качествам, знаниям и умениям выпускников высших медицинских учебных заведений Украины III-IV уровней аккредитации и необходимые для успешного выполнения ими профессиональных обязанностей. Рассмотрены квалификационные характеристики по владению врачом как минимум одним иностранным языком на уровне профессионального использования (перевод со словарем, составление аннотаций, рефератов). Исследованы различные методы преподавания английского языка. Установлено, что в методике преподавания английского языка насчитывают несколько методов, но определено, что на сегодняшний день нет идеального метода преподавания английского языка. The problem of professional foreign language competence formation is presented. The basic professional qualities requirements, knowledge and skills of higher medical educational institutions graduates of Ukraine of III-IV levels accreditation and the necessity of successful fulfillment of their professional duties are determined. It is considered that the qualification characteristics of the doctor is to possess at least one foreign language at the level of professional use (translation with a dictionary, compilation of annotations, abstracts). Different methods of teaching English have been studied. It is revealed that there are several methods in English teaching methodology, but there is no ideal method of teaching English nowadays. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/8218 |
ISSN: | 2304-5809 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|