DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра терапії та кардіології ННІПО >
Наукові праці. (Терапія та кардіологія ННІПО) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/8292

Название: Переваги використання онлайн-форм як засобу викладання в інтернатурі
Другие названия: Advantages of online forms as a means of teaching of internship
Авторы: Кривенко, Віталій Іванович
Качан, Ігор Сергійович
Непрядкіна, Ірина Василівна
Федорова, Олена Петрівна
Колесник, Михайло Юрійович
Пахомова, Світлана Петрівна
Радомська, Тетяна Юріївна
Krivenko, V. I.
Kachan, I. S.
Nepryadkina, I. V.
Fedorova, O. P.
Kolesnik, M. Yu.
Pakhomova, S. P.
Radomskaya, T. Yu.
Ключевые слова: дистанційна освіта
інтернатура
загальна практика — сімейна медицина
засоби навчання
онлайн-форма
distance education
internship
online form
teaching aids
Дата публикации: 2018
Издатель: Тернопіль : ТДМУ
Библиографическое описание: Переваги використання онлайн-форм як засобу викладання в інтернатурі / В. І. Кривенко, І. С. Качан, І. В. Непрядкіна, О. П. Федорова, М. Ю. Колесник, С. П. Пахомова, Т. Ю. Радомська // Медична інформатика та інженерія. – 2018. - № 1. – С. 62-66. DOI: http://dx.doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2018.1.8893
Аннотация: У статті наведено результати аналізу ефективності використання онлайн-форм у процесі опанування дисципліни «внутрішні хвороби». Проведено педагогічний експеримент із включенням 46 лікарів-інтернів, які займалися на кафедрі в період 2016–2017 років. Встановлено, що використання онлайн-форм дозволяє підвищити ефективність навчального процесу за рахунок, по-перше, зменшення часу, який витрачається на обробку результатів опитування, і, по-друге, поліпшення рівня засвоєння матеріалу та «виживаності» знань лікарів-інтернів за допомогою наочного представлення результатів вихідного випробування і предметної дискусії з проблемних питань. Онлайн-опитування характеризується більшою об’єктивністю і, як наслідок, більш позитивним стимулюючим впливом на пізнавальну діяльність лікаря-інтерна. У запропонованій методиці перевірка виконання ситуаційних завдань виконується централізовано,за єдиними критеріями, що дозволяє з достатньою підставою судити про загальний ступінь сформованості відповідних знань та навиків, виявляти типові помилки і на цій основі корегувати та надалі вдосконалювати навчальний процес. Поєднання онлайн-опитування як форми перевірки з традиційними засобами контролю, а також із самоконтролем може сприяти виробленню реальної системи об’єктивної оцінки знань і реалізації головного завдання освітнього процесу — формуванню міцних знань і забезпеченню високої якості підготовки майбутніх фахівців.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/8292
ISSN: 1996-1960
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Терапія та кардіологія ННІПО)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Переваги онлайн-форм, СМТКтаН, 2018.pdf207,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь