DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра патологічної анатомії і судової медицини >
Наукові праці. (Патанатомія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/8482

Название: Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті
Другие названия: Some features of stomatological profile students in-class and out-of-class work during study of pathomorphology in Zaporizhzhia state medical university
Авторы: Шулятнікова, Тетяна Володимирівна
Shulyatnikova, T. V.
Ключевые слова: патоморфологія
стоматологічний профіль
навчальні практикуми
pathomorphology
stomatological profile
educational protocols
Дата публикации: 2018
Издатель: Тернопіль : ТДМУ
Библиографическое описание: Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті / Т. В. Шулятнікова // Медична освіта. – 2018. - № 3. – С. 124-127. DOI 10.11603/me.2414-5998.2018.3.8784
Аннотация: Мета роботи – висвітлення досвіду та ефективності проведення практичних занять з патоморфології у студентів 2 та 3 курсів стоматологічного профілю навчання у Запорізькому державному медичному університеті у 2015-2018 навчальних роках. Основна частина. На основі аналізу поточної успішності студентів, а також результатів складання тестового іспиту з патоморфології була наведена оцінка ефективності аудиторної та позааудиторної роботи студентів із навчальними практикумами, зміст яких відповідає навчальній програмі з дисципліни і враховує специфіку підготовчого рівня студентів стоматологічного профілю. Висновок. Використання студентами спеціально розроблених практикумів під час аудиторної та позааудиторної роботи є доцільним для реалізації комплексного, найбільш оптимального алгоритму викладання загальної патоморфології та спеціальної патоморфології, позитивно схвалюється студентами та підвищує рівень їх підготовки для складання державного іспиту “Крок-1”. The aim of the work – to cover the experience and effectiveness of conducting practical classes on Pathomorphology in the 2nd and 3rd course stomatological pro le students in Zaporizhzhia State Medical University in 2015–2018 academic years. The main body. According to current academic performance and test exam on Pathomorphology result analysis, an estimation of ef ciency of in-class and out-of-class students’ work with educational protocols, adapted to discipline curriculum is given. Conclusion. Using of student protocols during in-class and out-of-class work is appropriate for the implementation of a comprehensive, most optimal algorithm for teaching Pathomorphology, and is positively endorsed by students during questionnaires, increases the level of students’ preparation for state exam Krok-1.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/8482
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Патанатомія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ШулятниковаТВ_2018_124-127.pdf136,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь