IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра патологічної анатомії і судової медицини >
Наукові праці. (Патанатомія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/8482
|
Название: | Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті |
Другие названия: | Some features of stomatological profile students in-class and out-of-class work during study of pathomorphology in Zaporizhzhia state medical university |
Авторы: | Шулятнікова, Тетяна Володимирівна Shulyatnikova, T. V. |
Ключевые слова: | патоморфологія стоматологічний профіль навчальні практикуми pathomorphology stomatological profile educational protocols |
Дата публикации: | 2018 |
Издатель: | Тернопіль : ТДМУ |
Библиографическое описание: | Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті / Т. В. Шулятнікова // Медична освіта. – 2018. - № 3. – С. 124-127. DOI 10.11603/me.2414-5998.2018.3.8784 |
Аннотация: | Мета роботи – висвітлення досвіду та ефективності проведення практичних занять з патоморфології у студентів 2 та 3 курсів стоматологічного профілю навчання у Запорізькому державному медичному університеті у 2015-2018 навчальних роках. Основна частина. На основі аналізу поточної успішності студентів, а також результатів складання тестового іспиту з патоморфології була наведена оцінка ефективності аудиторної та позааудиторної роботи студентів із навчальними практикумами, зміст яких відповідає навчальній програмі з дисципліни і враховує специфіку підготовчого рівня студентів стоматологічного профілю. Висновок. Використання студентами спеціально розроблених практикумів під час аудиторної та позааудиторної роботи є доцільним для реалізації комплексного, найбільш оптимального алгоритму викладання загальної патоморфології та спеціальної патоморфології, позитивно схвалюється студентами та підвищує рівень їх підготовки для складання державного іспиту “Крок-1”. The aim of the work – to cover the experience and effectiveness of conducting practical classes on Pathomorphology in the 2nd and 3rd course stomatological pro le students in Zaporizhzhia State Medical University in 2015–2018 academic years. The main body. According to current academic performance and test exam on Pathomorphology result analysis, an estimation of ef ciency of in-class and out-of-class students’ work with educational protocols, adapted to discipline curriculum is given. Conclusion. Using of student protocols during in-class and out-of-class work is appropriate for the implementation of a comprehensive, most optimal algorithm for teaching Pathomorphology, and is positively endorsed by students during questionnaires, increases the level of students’ preparation for state exam Krok-1. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/8482 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Патанатомія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|