IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра неврології >
Навчальні матеріали та презентації. (Неврологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/8902
|
Название: | Тестові завдання з неврології для аудиторної та самостійної роботи студентів IV курсу медичного факультету вищих навчальних закладів III-IV рівня акредитації по спеціальності "Лікувальна справа" |
Авторы: | Козьолкін, Олександр Анатолійович Візір, Ірина Володимирівна Сікорська, Марина Володимирівна Лапонов, Олександр Віталійович |
Дата публикации: | 2018 |
Издатель: | Запорізький державний медичний університет |
Библиографическое описание: | Козьолкін О. А. Тестові завдання з неврології для аудиторної та самостійної роботи студентів IV курсу медичного факультету вищих навчальних закладів III-IV рівня акредитації по спеціальності "Лікувальна справа"/ О. А. Козьолкін, І. В. Візір, М. В. Сікорська, О. В. Лапонов. – Запоріжжя : [ЗДМУ], 2018. – 315 с. |
Аннотация: | Даний навчально-методичний посібник призначений для студентів в медичних ВУЗів, які навчаються по спеціальності «Лікувальна справа». Вдосконалення методики викладання курсу нервових потребує впровадження нових принципів навчання студентів. Одним з напрямків підготовки студентів є рішення тестових завдань.
Інформаційний підхід змінився на ситуаційний. Така модифікація пов’язана з переходом від традиційної навчально-пізнавальної до цілеспрямованої самостійної роботи, що спрямоване на поглиблення знань та краще засвоєння практичних навичок.
В наданому посібнику це стосується розділів семіотики та топічної діагностики уражень нервової системи; діагностиці невідкладних станів в неврології; виділенню основних симптомів і синдромів захворювань для встановлення нозологічного клінічного діагнозу в конкретних клінічних випадках ураження центральної та периферичної нервової системи судинного, травматичного, запального ґенезу.
Логіка клінічного мислення студентів повинна опирається на анатомо-фізіологічні дані про нервову систему. Саме клінічні методи обстеження хворих, а не переоцінка значення інструментальних методик дослідження, сприяють формуванню професійних навичок фахівця.
Тестові завдання розподілені на розділи згідно типової і робочої програми вивчення нервових хвороб студентами IV курсу, що навчаються по спеціальності «Лікувальна справа».
Кількість тестових завдань перевершує необхідні 2,5 тис. тестів на 4,5 кредитів. Представлені тести мають різний ступінь складності, що дозволяє викладачу індивідуально підбирати тестові завдання кожному студенту в залежності від рівня його підготовки. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/8902 |
Располагается в коллекциях: | Навчальні матеріали та презентації. (Неврологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|