DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9039

Название: Джонз Гопкінз (1795-1873) та його роль у розвитку американської медичної освіти ХІХ ст.
Другие названия: Johns Hopkins (1795-1873) and his role in developing American medical education of the 19th century
Авторы: Куліченко, Алла Костянтинівна
Kulichenko, A.
Ключевые слова: Джонз Гопкінз
заповіт
благодійність
американська медична освіта
університет
лікарня
медична школа
Johns Hopkins
last will
charity
American medical education
university
hospital
school of medicine
Дата публикации: 2018
Издатель: Запоріжжя : КПУ
Библиографическое описание: Куліченко А.К. Джонз Гопкінз (1795-1873) та його роль у розвитку американської медичної освіти ХІХ ст. / А.К. Куліченко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2018. – Вип. 61. – Т. 1. – C. 20-23.
Аннотация: Статтю присвячено висвітленню історичного значення постаті Джонза Гопкінза та визначення його ролі у розвитку американської освіти ХІХ ст., зокрема медичної. З’ясовано, що Дж. Гопкінз (1795 – 1873) був балтиморським меценатом ХІХ ст., на честь якого названі всесвітньовідомі заклади вищої освіти та медицини. Встановлено, що переживши особисту драму, Дж. Гопкінз вирішив працювати на користь людства, допомагати нужденним й бідним, однак не прагнучи отримати певну наживу, бути вірним своїм переконанням у будь-якій життєвій ситуації. Все це стало особистою філософією американського мільйонера та своєрідним взірцем для майбутніх поколінь.Відмічено, що маючи хист до підприємництва ще з юних років, Дж. Гопкінз, заробив величезний статок й спрямував його ¾ на благодійність, про що свідчить його заповіт та супровідні документи кінця 1860-х – початку 1870-х рр. За заповітом створені й відкриті такі інституції: сирітський притулок для кольорових дітей Джонза Гопкінза (1875); університет Джонза Гопкінза (1876); видавництво Джонза Гопкінза (1878); лікарня Джонза Гопкінза та школа медсестринства Джонза Гопкінза (1889); медична школа університету Джонза Гопкінза (1893). Важливим є те, що впродовж 143 років університет, медична школа та лікарня взаємопов’язані та є своєрідним навчально-науковим комплексом.Крім того, у статті вперше наведено авторський переклад українською мовою лист Дж. Гопкінза до ради попечителів лікарні від 12 березня 1873 р., у якому меценат надав рекомендації щодо відкриття зазначеного закладу, керівництво якого у подальшому намагалося їх дотримуватися. Існує припущення, що Дж. Гопкінз, захворівши на холеру та спостерігаючи відсутність належної медичної допомоги та кваліфікованих лікарів, що призвело до високого рівня смертності жителів Балтимора, вирішив після одужання спрямувати свої кошти на благодійництво. Перспективами подальших досліджень є висвітлення передумов створення, відкриття та особливостей діяльності медичної школи Джонза Гопкінза у 1890-х рр. The article deals with the highlighting of John Hopkins’ historical significance and his role in developing the American education of the 19th century, in particular, the medical education. J. Hopkins (1795–1873) was a Baltimore philanthropist of the 19th century, with world-known higher educational establishments in the USA named after him. Note that J. Hopkins decided to work for the benefit of mankind, to help the indigent sick and the poor, to follow his convictions in any life situation. It was J. Hopkins’ personal philosophy and a peculiar example for the future generations. It is worth mentioning that while J. Hopkins possessed an entrepreneurial spirit since the youth, he earned a huge fortune and donated about three-quarters of it to charity. It was proved by his will and supporting documentation of the late 1860s and the early 1870s. Based on his last will, the following institutions were established and opened: the Johns Hopkins Colored Children Orphan Asylum (1875); the Johns Hopkins University (1876); The Johns Hopkins Press (1878); the Johns Hopkins Hospital and the Johns Hopkins School of Nursing (1889); the Johns Hopkins University School of Medicine (1893). Moreover, the University, the School of Medicine and the Hospital are a kind of educational and scientific complex for more than 143 years. Furthermore, for the first time, the article presents an author’s translation of the letter by Johns Hopkins to the Trustees of the hospital, which was dated March 12, 1873. In this letter, Johns Hopkins gave many valuable pieces of advice concerning a hospital opening. As a result, the Trustees of the hospital tried to adhere to them. There is an assumption that J. Hopkins (having fallen ill with cholera and due to the lack of proper medical care and qualified doctors leading to high mortality among Baltimore residents) decided to redirect his funds to charity after recovery. On the prospects of further scientific research, we are going to highlight the preconditions of establishing, opening, and activity of Johns Hopkins University School of Medicine in the 1890s.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9039
ISSN: 1992-5786
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Іноземні мови)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Куліченко_стаття.pdf477,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь