DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра клінічної фармакології, фармації, фармакотерапії і косметології >
Наукові праці. (Клінічна фармакологія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9041

Название: Значення дистанційних курсів в удосконаленні самостійної роботи студентів та їх мотивації
Авторы: Свинтозельський, Олександр Олексійович
Долінна, Марія Олександрівна
Ключевые слова: вища освіта
дистанційні курси
самостійна робота
мотивація
Дата публикации: 2018
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Свинтозельський О. О. Значення дистанційних курсів в удосконаленні самостійної роботи студентів та їх мотивації / О. О. Свинтозельський, М. О. Долінна // Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2018 : матеріали Всеукр. наук.-метод. відеоконф. з міжнар. участю (25-26 квіт. 2018 р., м. Запоріжжя). – Запоріжжя ; К. : ЗДМУ, 2018. – C.77-78.
Аннотация: Вступ. Впровадження в навчальний процес новітніх педагогічних і науково-методичних розробок, використання дистанційних технологій є актуальними питаннями розвитку системи освіти України. У зв'язку з неухильним зменшенням аудиторного навчального часу та розвитком інформаційних технологій виникла необхідність в оптимізації самостійної роботи студента (СРС). Натепер невирішеною проблемою залишається зниження мотивації учнів. Тому актуальним питанням залишається удосконалення форми СРС та методів підвищення мотивації. Мета: оцінка застосування дистанційних (оn-line) курсів як форми самостійної роботи і методу мотивації студентів до навчання.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9041
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Клінічна фармакологія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Page-77-78.pdf273,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь