IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра внутрішніх хвороб 2 >
Наукові праці. (ВХ-2) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9050
|
Название: | Впровадження онлайн курсів: можливості впливу на мотивацію студента |
Авторы: | Візір, Вадим Анатолійович Деміденко, Олександр Вікторович Приходько, Ігор Борисович |
Ключевые слова: | онлайн-навчання мотиваційні чинники елементи самомотивації |
Дата публикации: | 2018 |
Издатель: | Запорізький державний медичний університет |
Библиографическое описание: | Візір В. А. Впровадження онлайн курсів: можливості впливу на мотивацію студента / В. А. Візір, О. В. Деміденко, І. Б. Приходько // Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2018 : матеріали Всеукр. наук.-метод. відеоконф. з міжнар. участю (25-26 квіт. 2018 р., м. Запоріжжя). – Запоріжжя ; К. : ЗДМУ, 2018. – C. 100-101. |
Аннотация: | Вступ. Мотивація - це дуже важлива складова будь-якого освітнього процесу, але для онлайн-навчання вона важлива особливо. Відомо, що з усіх зареєстрованих на онлайн-курс приступають до навчання близько двох третин слухачів, а до екзамену і отримання сертифікату доходить, як правило, не більше 5%. Найскладнішим для студента є утриматись на тривалому курсі протягом першого тижня навчання. Часто користувачі не приступають до вивчення курсу тільки через те, що він не розпочинається одразу або їм не пояснили зміст курсу. Якщо в звичайному форматі освіти мотивуючими складовими досить часто виступають адміністративні важелі або витрачені гроші, то у випадку з безкоштовними курсами мотивуючими можуть виступати дещо інші механізми. Мета дослідження: обговорити можливості підвищення мотивації та самомотивації студентів до онлайн-навчання. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9050 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (ВХ-2)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|