|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини, променевої діагностики та променевої терапії >
Наукові праці. (Пропедевтика ВМ) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9054
|
Название: | Використання засобів відеоінформації на етапі формування практичних навичок при вивченні клінічних дисциплін |
Авторы: | Жеманюк, Світлана Павлівна Сиволап, Віталій Вікторович Лукашенко, Ланна Віталіївна Лихасенко, Іветта Валеріївна |
Ключевые слова: | відеоінформація відеоматеріал практичні навички клінічні дисципліни |
Дата публикации: | 2018 |
Издатель: | Запорізький державний медичний університет |
Библиографическое описание: | Використання засобів відеоінформації на етапі формування практичних навичок при вивченні клінічних дисциплін / С. П. Жеманюк, В. В. Сиволап, Л. В. Лукашенко, І. В. Лихасенко // Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2018 : матеріали Всеукр. наук.-метод. відеоконф. з міжнар. участю (25-26 квіт. 2018 р., м. Запоріжжя). – Запоріжжя ; К. : ЗДМУ, 2018. – C. 109-111. |
Аннотация: | Сучасні інформаційні технології досить успішно інтегруються в систему підготовки майбутніх фахівців медичного профілю. Зокрема, широко впроваджуються різноманітні моделі, муляжі, тренажери, віртуальні симулятори та інші технічні засоби навчання, які дозволяють з певною мірою достовірності моделювати процеси, ситуації та інші аспекти професійної діяльності медичних працівників [3, c.3]. Якість освіти у вищих навчальних закладах покращується шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, зокрема завдяки створенню сучасної навчально-методичної бази. При вивченні навчальних дисциплін на додипломному етапі підготовки фахівців найкраще використовувати ілюстративні навчальні матеріали, а на післядипломному – прикладні вправи. Міжнародний досвід медичних вищих навчальний закладів, наприклад медичного факультету Сорбонни (Франція), пропонує більш широке використання таких навчальних засобів як навчальні фільми та програми з метою формування стратегії комунікаційної компетенції майбутніх лікарів. Завданнями когнітивних технологій визначається створення інформаційної компетенції стосовно викладання, аналізу загальної інформації та формування висновків. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9054 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Пропедевтика ВМ)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|