DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини >
Наукові праці. (Пропедевтика ВМ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9054

Название: Використання засобів відеоінформації на етапі формування практичних навичок при вивченні клінічних дисциплін
Авторы: Жеманюк, Світлана Павлівна
Сиволап, Віталій Вікторович
Лукашенко, Ланна Віталіївна
Лихасенко, Іветта Валеріївна
Ключевые слова: відеоінформація
відеоматеріал
практичні навички
клінічні дисципліни
Дата публикации: 2018
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Використання засобів відеоінформації на етапі формування практичних навичок при вивченні клінічних дисциплін / С. П. Жеманюк, В. В. Сиволап, Л. В. Лукашенко, І. В. Лихасенко // Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2018 : матеріали Всеукр. наук.-метод. відеоконф. з міжнар. участю (25-26 квіт. 2018 р., м. Запоріжжя). – Запоріжжя ; К. : ЗДМУ, 2018. – C. 109-111.
Аннотация: Сучасні інформаційні технології досить успішно інтегруються в систему підготовки майбутніх фахівців медичного профілю. Зокрема, широко впроваджуються різноманітні моделі, муляжі, тренажери, віртуальні симулятори та інші технічні засоби навчання, які дозволяють з певною мірою достовірності моделювати процеси, ситуації та інші аспекти професійної діяльності медичних працівників [3, c.3]. Якість освіти у вищих навчальних закладах покращується шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, зокрема завдяки створенню сучасної навчально-методичної бази. При вивченні навчальних дисциплін на додипломному етапі підготовки фахівців найкраще використовувати ілюстративні навчальні матеріали, а на післядипломному – прикладні вправи. Міжнародний досвід медичних вищих навчальний закладів, наприклад медичного факультету Сорбонни (Франція), пропонує більш широке використання таких навчальних засобів як навчальні фільми та програми з метою формування стратегії комунікаційної компетенції майбутніх лікарів. Завданнями когнітивних технологій визначається створення інформаційної компетенції стосовно викладання, аналізу загальної інформації та формування висновків.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9054
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Пропедевтика ВМ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Page-109-111.pdf287,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь