IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра психіатрії, психотерапії та медичної психології >
Наукові праці. (Психіатрія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9063
|
Название: | Педагогічні аспекти медичного навчання при впровадженні інформаційних технологій |
Авторы: | Саржевський, Сергій Никодимович Саржевська, Людмила Едуардівна |
Ключевые слова: | медичне навчання інформаційні технології |
Дата публикации: | 2018 |
Издатель: | Запорізький державний медичний університет |
Библиографическое описание: | Саржевський С. Н. Педагогічні аспекти медичного навчання при впровадженні інформаційних технологій / С. Н. Саржевський, Л. Е. Саржевська // Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2018 : матеріали Всеукр. наук.-метод. відеоконф. з міжнар. участю (25-26 квіт. 2018 р., м. Запоріжжя). – Запоріжжя ; К. : ЗДМУ, 2018. – C. 149-151. |
Аннотация: | Стан медичного навчання сьогодні зазнає не найкращі часи. Однак, незважаючи на соціально-економічні труднощі, неможливо зупинити бажання людини до підвищення професійного рівня, розвитку особистості. Інформаційна революція та її складові сприймаються як частина особистості, що формує подальшу мету, пошук змісту та встановлення нових професійних і загальних цінностей. Головними причинами ускладнень в системі освіти є швидкий розвиток високих технологій у порівнянні з дійсним рівнем спеціаліста; великий обсяг інформації; достатньо низька адаптованість освіти до умов, що швидко змінюються. Інфокомунікаційні системи надають нові методи та засоби обробки інформації, що забезпечують високу наочність її відображення, слушні складові для аналізу реальності. Вони дають можливість виходу на якісно новий рівень навчання за рахунок скорочення різниці між сучасною наукою та наявністю освіти, в першу чергу на рівні методів пізнання. Поява новітніх інформаційних технологій призвела до значної зміни існуючих та появи нових дисциплін, більш широкому впровадженню їх стосовно функцій та потреб вищої медичної школи. Це потребує переусвідомлення підходів до педагогічної та науково-дослідної діяльності медичної освіти. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9063 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Офтальмологія) Наукові праці. (Психіатрія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|