|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра аналітичної хімії >
Наукові праці. (Аналітична хімія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9284
|
Название: | Інноваційні тенденції розвитку сучасної освіти |
Другие названия: | Innovative trends of development of modern education |
Авторы: | Нагорна, Наталія Олександрівна Васюк, Світлана Олександрівна Нагорний, Володимир Володимирович Донченко, Анастасія Олександрівна Nagorna, N. O. Vasyuk, S. O. Nagornіy, V. V. Donchenko, A. O. |
Ключевые слова: | освітній процес педагогічна інноватика інклюзивна освіта інтерактивне заняття менеджмент освітніх інновацій educational process pedagogical innovation inclusive education interactive lesson management of educational innovations |
Дата публикации: | 2018 |
Издатель: | Тернопіль : ТДМУ |
Библиографическое описание: | Інноваційні тенденції розвитку сучасної освіти / Н. О. Нагорна, С. О. Васюк, В. В. Нагорний, А. О. Донченко // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 17–18 трав. 2018 р.) – Тернопіль : ТДМУ, 2018. – С. 214-216. |
Аннотация: | Мета роботи – провести аналіз основних аспектів освітніх процесів, зумовлених суспільною потребою, поширенням новацій та змін освітнього середовища.
Основна частина. Для педагогів, які працюють в інноваційному режимі, велике значення має опанування передового педагогічного досвіду, особливо такого його виду, як новаторський. Провідним методом інноваційної діяльності педагога є педагогічний експеримент – метод, який передбачає вивчення ефективності нових форм і методів педагогічної діяльності.
The aim of the work – to analyze the main aspects of educational processes, driven by social needs, the dissemination of innovations and changes in the educational environment.
The main body. For educators who work in an innovative mode, the study of advanced pedagogical experience, especially its kind, as innovative, is of great importance. The leading method of the innovative activity of the teacher is a pedagogical experiment – a method that involves the study of the effectiveness
of new forms and methods of pedagogical activity. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9284 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Аналітична хімія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|