|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра культурології та українознавства >
Наукові праці. (Культурологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9353
|
Название: | Компетентності як актуальна вимога навчального процесу в медичному ВНЗ |
Авторы: | Турган, Ольга Дмитрівна Звягіна, Ганна Олександрівна Шадріна, Тетяна Володимирівна |
Ключевые слова: | тези |
Дата публикации: | 2018 |
Издатель: | Тернопіль : ТДМУ |
Библиографическое описание: | Турган О. Д. Компетентності як актуальна вимога навчального процесу в медичному ВНЗ / О. Д. Турган, Г. О. Звягіна, Т. В. Шадріна // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 17–18 трав. 2018 р.) – Тернопіль : ТДМУ, 2018. – С. 288. |
Аннотация: | Вступ. «Компетентнісна освіта» як досягнення певного освітнього результату з’явилася у 60-ті роках минулого століття у США, Великобританії, Німеччині. Компетентнісний підхід у системі освіті є предметом наукового дослідження А. Вербицького, Н. Бібік, П. Горностая, В. Донія, І. Зимньої, В. Ляшенка, Г. Несен, О. Овчарук, О. Пометун, О. Савченко, С. Сисоєвої, С. Трубачевої, Н. Фоменко та ін. [1]. У більшості зарубіжних досліджень останніх років поняття «компетенція» тлумачиться не як набір здібностей, знань і вмінь, а як здібність чи готовність мобілізувати усі ресурси, необхідні для виконання завдання на високому рівні, адекватні конкретній ситуації, тобто відповідно до перебігу процесу. При цьому система компетентностей в освіті має ієрархічну структуру, рівні якої складають: ключові компетентності; загальногалузеві компетентності; предметні компетентності. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9353 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Культурологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|