IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра дитячих хвороб ННІПО >
Наукові праці. (Дитячі хвороби ННІПО) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9408
|
Название: | Методика оцінки практичних навичок та вмінь у лікарів-інтернів дитячих хірургів |
Другие названия: | Doctors-interns’pediatric surgeons practical skills assessment methodology |
Авторы: | Корнієнко, Григорій Васильович Дмитряков, Валерій Олександрович Копилов, Є. П. Довбиш, О. В. Kornienko, G. B. Dmitryakov, V. O. Kopylov, E. P. Dovbysh, O. V. |
Ключевые слова: | тези |
Дата публикации: | 2018 |
Издатель: | Тернопіль : ТДМУ |
Библиографическое описание: | Методика оцінки практичних навичок та вмінь у лікарів-інтернів дитячих хірургів / Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, Є. П. Копилов, О. В. Довбиш // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 17–18 трав. 2018 р.). – Тернопіль : ТДМУ, 2018. – С. 403-405. |
Аннотация: | Резюме. Метою роботи є створення умов для більш об’єктивного оцінювання набутих практичних навичок лікарями-інтернами дитячими хірургами, в кінці кожного року навчання, що зазвичай проводиться базовим керівником сумісно з викладачами кафедри. Запропонована методика передбачає додаток до щоденника інтерна, в якому він фіксує кількість зроблених практичних навичок та оперативних втручань і одночасно проводить «самооцінку» рівня своєї практичної підготовки. Традиційна оцінка практичних знань, яка поєднана з «самооцінкою» лікаря-інтерна, дозволяє зробити більш об’єктивний висновок про якість професійної підготовки майбутнього дитячого хірурга. Resume. The target of work is the creation of conditions for a more objective assessment of the obtained practical skills by the children’s surgeons doctors – interns in the end of every year of education which is usually held by the main supervisor together with the teachers of the department. The offered methodology implies an addition to the intern’s diary where he fixes a number of practical skills and made operational interventions and where at the same time he carries a ‘self-assessment’ of his practical level preparation. A traditional assessment of the practical knowledge combined with the doctor-interns‘ self-assessment gives a possibility to make a more objective conclusion about the quality of the future doctor-intern professional preparation. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9408 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Дитячі хвороби ННІПО)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|