|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра терапевтичної, ортопедичної та дитячої стоматології >
Наукові праці. (Терапевтична стоматологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10002
|
Название: | Роль інформаційних технологій в організації самостійної роботи лікарів-інтернів на кафедрі терапевтичної стоматології |
Авторы: | Кокарь, Оксана Олександрівна |
Ключевые слова: | тези доповідей |
Дата публикации: | 2018 |
Издатель: | Івано-Франківський національний медичний університет |
Библиографическое описание: | Кокарь, О. О. Роль інформаційних технологій в організації самостійної роботи лікарів-інтернів на кафедрі терапевтичної стоматології / О. О. Кокарь // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : зб. тез доп. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 11 травня 2018 р. – Івано-Франківськ: ІФНМУ, 2018. – С. 55. |
Аннотация: | Вступ. З розвитком інформаційних технологій (ІТ) зростає їх роль у сфері освіти. В сучасних
умовах використання ІТ навчання дозволяє підвищити якість освіти, підібрати індивідуальні засоби засвоєння знань шляхом самостійної роботи, формувати вміння самостійно здобувати знання і вести дослідницьку діяльність. Принципи Болонського процесу утверджують індивідуалізацію навчання, скорочення аудиторних годин, що вимагає нових підходів до організації самостійної роботи.
Основна частина. Поза аудиторна самостійна робота передбачає здатність до самостійного
опрацювання матеріалу, що не розглядається на практичних заняттях і лекціях, але входить до переліку питань до іспиту. З метою оптимізації проведення самостійних занять викладачі
впроваджують сучасні інформаційні технології. У даний час на кафедрі впроваджуються
онлайн-курси, як основна форма поза- аудиторної самостійної роботи лікарів-інтернів. Онлайн- курс включає змістову складову та сценарій, презентації, відео, текстові фрагменти, довідники, тестові завдання, контрольні питання. При цьому лікар-інтерн може вибрати шлях і темп вивчення матеріалу залежно від наявного рівня знань та психологічних особливостей особистості. Прикладом активного залучення лікарів-інтернів в процес навчання є самостійна підготовка мультимедійної презентації.
При їх створенні лікарі-інтерни знаходять цікаві факти, відео, фотографії, рентгенограми, пропонують нові форми подачі матеріалу. Завдяки самостійного створення презентацій у лікарів-інтернів спостерігається концентрація уваги, більш глибоке і швидке сприйняття пропонованого матеріалу, підвищення інтересу до вивчення предмета. Однією з форм СРС є науково-дослідна діяльність, в основі якої лежить розвиток пізнавальних навичок, уміння самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, розвиток творчого мислення, вміння побачити, сформулювати і вирішити проблему. Науково- дослідницька діяльність починається з вибору теми і закінчується наданням результатів дослідження у вигляді доповідей, презентацій. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10002 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Терапевтична стоматологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|