|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10009
|
Название: | Формування основ професійної компетентності майбутніх лікарів при вивченні англійської мови |
Авторы: | Волкова, Галина Костянтинівна |
Ключевые слова: | тези доповідей |
Дата публикации: | 2018 |
Издатель: | Івано-Франківський національний медичний університет |
Библиографическое описание: | Волкова Г. К. Формування основ професійної компетентності майбутніх лікарів при вивченні англійської мови / Г. К. Волкова // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : зб. тез наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 11 трав. 2018 р. – Івано-Франківськ: ІФДМУ, 2018. – С. 136. |
Аннотация: | Сучасні вимоги та підходи у навчанні іноземних мов (ІМ)у вищих навчальних закладах, що
готують фахівців для системи охорони здоров’я України, визначаються потребами сучасного
суспільства до інтеграції молоді у міжнародний простір, і зумовлюють необхідність удосконалення
практики навчання ІМ у вищій медичній школі.
Це, у свою чергу, формує нові підходи до навчального процесу, змушуючи шукати активні
педагогічні технології. Провідною метою вивчення ІМ студентами медичних спеціальностей стає
іншомовна лінгвістична, професійна та соціальна гнучкість, яка дозволить зробити використання
іноземної мови доступним засобом спілкування і збагачення навчального та фахового досвіду.
Сьогодні науковці і вчителі-практики знають багато методів навчання ІМ, які дозволять досягти
більш високого рівня підготовки майбутніх лікарів шляхом інтеграції мовної та професійної сфер. Це
головним чином активні методи навчання, які стимулюють пізнавальну діяльність студентів та
оптимізують процес навчання. В арсеналі викладачів є багато навчальних практик, прийомів і підходів
до н авчання с тудентів а нглійської м ови. А ле с лід п ам’ятати, щ о ї х ефективність з алежить в ід р яду
факторів об’єктивного і суб’єктивного характеру, як то умови, в яких здійснюється навчання, вимоги
до професійної характеристики майбутнього фахівця, наявність навчальних матеріалів, рівень
лінгвістичної і навчальної обізнаності студентів, фахова спроможність викладача і т. д. Майбутня
діяльність лікаря передбачає не тільки професійні відносини з колегами, пацієнтами та їхніми
близькими людьми в Україні. Сучасний лікар має постійно підвищувати власну професійну
кваліфікацію і повинен бути готовим до пошуково-дослідницької роботи із джерелами світової
медицини у віртуальному просторі, спілкування із своїми колегами у різних режимах: на
конференціях, круглих столах, у клініці і побуті протягом стажування за кордоном тощо, що можливо
лише за умов володіння англійською як lingua franca. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10009 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|