DSpace About DSpace Software
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра акушерства, гінекології та репродуктивної медицини ФПО >
Наукові праці. (Акушерство ФПО) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10780

Название: Удосконалення системи навчання та оцінювання лікарів-інтернів
Авторы: Авраменко, Наталія Вікторівна
Барковський, Дмитро Євгенович
Нікіфоров, Олег Анатолійович
Кабаченко, Олена Володимирівна
Сухонос, Оксана Сергіївна
Грідіна, Ірина Борисівна
Разиграєва, Марина Олександрівна
Лецин, Денис Валерійович
Ключевые слова: матеріали конференцій
Issue Date: 2019
Издатель: Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського
Библиографическое описание: Удосконалення системи навчання та оцінювання лікарів-інтернів / Н. В. Авраменко, Д. Є. Барковський, О. А. Нікіфоров, О. В. Кабаченко, О. С. Сухонос, І. Б. Грідіна, М. О. Разиграєва, Д. В. Лецин // Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XVІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (м. Тернопіль, 16–17 трав. 2019 р.). – Тернопіль : ТНМУ, 2019. – С. 242.
Аннотация: Основним завданням інтернатури є підвищення рівня практичної підготовки випускників вищих медичних закладів освіти, їх професійної готовності до самостійної лікарської діяльності. Удосконалення системи контролю та оцінювання успішності з підготовки здобувачів вищої освіти та адаптації ії до загальноєвропейських вимог є дуже актуальною в наш час, коли багато випускників бажають успішно працювати не тільки в Україні, але й за її кордонами.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10780
Appears in Collections:Наукові праці. (Акушерство ФПО)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Авраменко_242.pdf192,43 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback