DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра медбіології, паразитології та генетики >
Наукові праці. (Медбіологія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14086

Название: Аналіз результатів ефективності організації навчального процесу на кафедрі медичної біології, паразитології та генетики ЗДМУ за допомогою дистанційних форм навчання
Авторы: Приходько, Олександр Борисович
Ємець, Тетяна Іванівна
Малєєва, Ганна Юріївна
Дата публикации: 2021
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Приходько О. Б. Аналіз результатів ефективності організації навчального процесу на кафедрі медичної біології, паразитології та генетики ЗДМУ за допомогою дистанційних форм навчання / О. Б. Приходько, Т. І. Ємець, Г. Ю. Малєєва // Досвід впровадження змішаної форми навчання у ЗДМУ, траєкторія розвитку та місце в системі вищої медичної освіти : матеріали навч.-метод. відеоконференції Центр. метод. ради (26 травня 2021 р., м. Запоріжжя). – Запоріжжя : ЗДМУ, 2021. – С. 49-50.
Аннотация: Впровадження дистанційних форм навчання на кафедрі медичної біології, паразитології та генетики проводилось протягом останніх декілька років, ще задовго до введення обмежень у зв’язку з оголошенням карантину. Так, окрім курсів за вибором, дистанційно була організована самостійна робота студентів за допомогою платформи EDX. Для аудиторного проведення тестування студентів, надання їм навчально-методичних матеріалів активно використовувались хмарні технології та залучалися програми пакету Microsoft Office, такі як Forms та Teams, що дозволяло інтенсифікувати навчальний процес.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14086
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Медбіологія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
c49-50.pdf317,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь