|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації >
Наукові праці. (УЕФ) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16310
|
Название: | Marketing research of the domestic market of antibiotics and chemotherapeutic drugs for use in dermatology |
Другие названия: | Маркетингові дослідження вітчизняного ринку антибіотиків і хімієтерапевтичних препаратів для застосування в дерматології Маркетинговые исследования отечественного рынка антибиотиков и химиотерапевтических препаратов для применения в дерматологии |
Авторы: | Zarichna, T. P. Brytanova, T. S. Raikova, T. S. Зарічна, Тамара Пантелеймонівна Британова, Тетяна Сергіївна Райкова, Тетяна Семенівна Заричная, Т. П. Британова, Т. С. Райкова, Т. С. |
Ключевые слова: | marketing research drug market Dermatology antibiotics chemotherapeutic drugs маркетингові дослідження ринок лікарських засобів дерматологія антибіотики хімієтерапевтичні препарати маркетинговые исследования рынок лекарственных средств дерматология антибиотики химиотерапевтические препараты |
Дата публикации: | 2022 |
Издатель: | Запорізький державний медичний університет |
Библиографическое описание: | Zarichna T. P. Marketing research of the domestic market of antibiotics and chemotherapeutic drugs for use in dermatology / T. P. Zarichna, T. S. Brytanova, T. S. Raikova // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2022. - Т. 15, №1(38). – С. 72-79. - DOI: 10.14739/2409-2932.2022.1.251540. |
Аннотация: | The aim of work is marketing research of the domestic market of antibiotics and chemotherapeutic drugs for use in dermatology.
Materials and methods. To achieve this goal, electronic official sources of information and pharmacy websites were used. System-
analytical,
mathematical-statistical, and comparative methods of analysis were employed.
Results. Analysis of the assortment structure of the domestic market of antibiotics and chemotherapeutic drugs for use in dermatology
allowed us to establish that in this segment there are original drugs (30.4 %) and generics (69.6 %), monopreparations (84.1 %) and
combined (15.9 %) ones. Drugs of the studied group are represented by various dosage forms, among which soft dosage forms dominate
(85.4 %). When studying the corporate structure of this market segment, it was found that 56.6 % of drugs come from abroad from
12 countries of the world and 21 pharmaceutical companies, the leader of which is the United Kingdom (dij = 0.0758). The study of
the level of competition showed that the greatest competition is observed among the manufacturers of acyclovir and mupirocin generics
(Kvi = 0.89). Calculation of the liquidity ratio, which exceeds 0.5, confirms incomplete availability of these medicines for the population of
Ukraine. Мета роботи – маркетингове дослідження вітчизняного ринку антибіотиків і хімієтерапевтичних препаратів для застосування в
дерматології.
Матеріали та методи. Для досягнення поставленої цілі використали електронні офіційні джерела інформації та інтернет-сайти
аптек. Застосували системно-аналітичний, математико-статистичний, порівняльний методи аналізу.
Результати. Аналіз асортиментної структури вітчизняного ринку антибіотиків та хімієтерапевтичних препаратів для застосування
в дерматології дав змогу встановити, що в цьому сегменті є оригінальні препарати (30,4 %) та генерики (69,6 %), монопрепарати (84,1 %) та комбіновані (15,9 %). Препарати групи, що досліджували, представлені різними лікарськими формами, серед
них перевагу мають м’які лікарські форми (85,4 %). Досліджуючи фірмову структуру цього сегмента ринку, виявили, що 56,6 %
препаратів імпортують із 12 країн світу (21 фармацевтична компанія), лідером є Велика Британія (dij = 0,0758). Вивчення рівня
конкуренції дало змогу зробити висновок: найбільша конкуренція спостерігається серед фірм, які випускають аналоги ацикловіру
та мупіроцину (Kvi = 0,89). Цель работы – маркетинговое исследование отечественного рынка антибиотиков и химиотерапевтических препаратов для применения в дерматологии.
Материалы и методы. Для достижения поставленных целей использованы электронные официальные источники информации, а
также интернет-сайты аптек. Применяли системно-аналитический, математико-статистический и сравнительный методы анализа.
Результаты. Анализ ассортиментной структуры отечественного рынка антибиотиков и химиотерапевтических препаратов, которые применяют в дерматологии, позволил установить, что в данном сегменте есть оригинальные препараты (30,4 %) и генерики
(69,6 %), монопрепараты (84,1 %) и комбинированные (15,9 %). Препараты исследуемой группы представлены разными лекарственными формами, среди которых преимущество имеют мягкие лекарственные формы (85,4 %).
При исследовании фирменной структуры указанного сегмента рынка выявлено, что 56,6 % препаратов поступает из-за рубежа –
из 12 стран мира и 21 фармацевтической компании, лидером среди которых является Великобритания (dij = 0,0758). Изучение
уровня конкуренции показало, что самая большая конкуренция наблюдается среди фирм, выпускающих аналоги ацикловира и
мупироцина (Kvi = 0,89). |
Описание: | Zarichna T. P. - ORCID ID: 0000-0002-3711-4453;
Brytanova T. S. - ORCID ID: 0000-0003-1805-4552;
Raikova T. S. - ORCID ID: 0000-0001-7541-4003. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/16310 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Клінічна фармація ННІПО) Наукові праці. (Органічна хімія) Наукові праці. (УЕФ)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|