|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра інфекційних хвороб >
Наукові праці. (Інфекційні хвороби) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18831
|
Название: | Використання освітніх дистанційних технології в карантинних умовах COVID-19 |
Другие названия: | Use of educational remote technology in covid-19 quarantine conditions |
Авторы: | Фурик, Олена Олександрівна Рябоконь, Олена Вячеславівна Калашник, Кирило Вадимович Задирака, Денис Анатолійович Furyk, O. O. Ryabokon, O. V. Kalashnik, K. V. Zadyriaka, D. A. |
Ключевые слова: | дистанційні технології освіта в умовах карантину distance technologies education under quarantine conditions |
Дата публикации: | 2020 |
Библиографическое описание: | Використання освітніх дистанційних технології в карантинних умовах COVID-19 / О. О. Фурик, О. В. Рябоконь, К. В. Калашник, Д. А. Задирака // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - 2020. - Т. 87, Вип. III. - С. 336-342. |
Аннотация: | Організаційні зміни в системі охорони здоров’я України, які
відбулися у перед карантинні часи, потребували впровадження
змін у медичній освіті з використанням сучасних інтерактивних
технологій при підготовці конкурентноспроможніх майбутніх
лікарів. Проте, в умовах карантину, що обумовлений COVID-19,
вибір освітньої дистанційної технології не має відрізнятися від
традиційного за якістю надання освітніх послуг. При цьому
опанування сучасних форм дистанційного навчання має стати
основою для професійної безперервної освіти лікарів у
майбутньому, що підвищить якість діагностики та надання
професійної медичної допомоги. Organizational changes in the health care system of Ukraine, which
took place before the quarantine period, required the introduction of
changes in medical education using modern interactive technologies
in the preparation of competitive future doctors. However, in the
conditions of quarantine, which is due to COVID-19, the choice of
educational distance technology should not differ from the traditional
quality of educational services. At the same time, the development
of modern forms of distance learning should become the basis for
professional continuous education of doctors in the future, which will
improve the quality of diagnostics and professional medical care. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18831 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Інфекційні хвороби)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|