IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра клінічної фармації, фармакотерапії, фармакогнозії та фармацевтичної хімії ННІПО >
Наукові праці. (Клінічна фармація ННІПО) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20624
|
Название: | Основні напрями психологічної підготовки фармацевта/провізора |
Авторы: | Іванькова, Наталя Анатоліївна |
Ключевые слова: | фармацевт медичний заклад вищої освіти акмеологія соціально-комунікативна взаємодія етика емоційний інтелект інформаційно-комунікативна компетентність pharmacist medical institution of higher education acmeology social-communicative interaction ethics emotional intelligence informationcommunicative competence |
Дата публикации: | 2022 |
Издатель: | Харків : ВННОТ |
Библиографическое описание: | Іванькова Н. А. Основні напрями психологічної підготовки фармацевта/провізора / Н. А. Іванькова // Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті : міжнар. період. зб. наук. пр. - Харків : ВННОТ, 2022. - Вип. 4. - С. 666-669. - https://doi.org/10.34142//2708-4809.SIUTY.2022.166. |
Аннотация: | Розглянуто сутність акмеологічного підходу та особливості його
впровадження в професійну підготовку майбутніх фармацевтів у медичному закладі вищої освіти. Визначено мету, принципи та умови реалізації
акмеологічного підходу в процесі підготовки фахівців фармацевтичного
спрямування. Обгунтовано необхідність розширення змісту навчального
предмету «Соціально-комунікативна взаємодія у фармації» долученням
тем «Акмеологічні принципи професійного розвитку майбутнього фармацевта» та «Інформаційно-комунікативна компетентність як основа
безперервного навчання майбутнього фармацевтичного працівника» як
основи формування акмеологічної та інформаціно-комунікативної компетентностей майбутнього фармацевта. The essence of the acmeological approach and the peculiarities of its
implementation in the professional training of future pharmacists in a medical
institution of higher education were considered. The purpose, principles and
conditions of implementation of the acmeological approach in the process of
training specialists in the pharmaceutical field were defined. The need to expand
the content of the educational subject «Social-communicative interaction in
pharmacy» by adding the topics «Acmeological principles of professional
development of the future pharmacist» and «Information-communicative
competence as the basis of continuous training of the future pharmaceutical
worker» as the basis for the formation of acmeological and informationcommunicative
competences of the future pharmacist was justified. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/20624 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Клінічна фармація ННІПО)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|