DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра пропедевтики дитячих хвороб >
Навчальні матеріали та презентації. (Пропедевтика дитячих хвороб) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/2210

Название: Фізичний розвиток дитини
Авторы: Іванько, Олег Григорович
Пацера, Марина Вікторівна
Кизима, Наталя Володимирівна
Круть, Олександра Степанівна
Шульга, Анатолій Олександрович
Підкова, Віра Ярославівна
Радутна, Олена Анатоліївна
Дата публикации: 2013
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Фізичний розвиток дитини : навч. посіб. для студ. 3 курсу мед. ф-ту / О. Г. Іванько [та ін.].– Запоріжжя : [ЗДМУ], 2013. – 65 с.
Аннотация: Доцільність створення навчального посібника полягає в допомозі студентам медичних факультетів удосконалити навички з оцінки фізичного розвитку дитини з використанням Наказів МОЗ України № 149 від 20.03.2008р., № 55 від 03.02.2009р. Посібник містить необхідні індекси, таблиці, графіки для оцінки антропометричних показників дітей різних вікових груп, також практичні приклади. Зміст посібника відповідає вимогам «Освітні кваліфікаційні характеристики спеціаліста» за спеціальністю 7.120101 «Лікувальна справа». Посібник може бути використаний викладачами і студентами медичних факультетів на практичних заняттях, клінічними ординаторами, лікарями-педіатрами, лікарями загальної практики для оцінки стану здоров’я дітей, їх розвитку та спостереження у динаміці, а також для написання навчальної історії хвороби дитини з дисципліни "Пропедевтика дитячих хвороб".
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/2210
Располагается в коллекциях:Навчальні матеріали та презентації. (Пропедевтика дитячих хвороб)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
13Fizychnyi rozvytok dytyny.pdf6,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь