DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра пропедевтики дитячих хвороб >
Наукові праці. (Пропедевтика дитячих хвороб) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/4427

Название: Сучасні підходи до викладання педіатрії бакалаврам зі спеціальності "Лабораторна діагностика"
Другие названия: The modern approaches to pediatrics teaching to bachelors with the specialization in "Laboratory diagnostics"
Авторы: Пащенко, Ірина Володимирівна
Pashchenko, A. V.
Дата публикации: 2016
Издатель: ТДМУ
Библиографическое описание: Пащенко І. В. Сучасні підходи до викладання педіатрії бакалаврам зі спеціальності "Лабораторна діагностика" / І. В. Пащенко // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 12–13 трав. 2016 р.) : у 2 т. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 1. – С. 244-245.
Аннотация: Мета дослідження: аналіз ефективності використання традиційних і адаптивних технологій при вивчені педіатрії студентами - бакалаврами напряму підготовки «лабораторна діагностика». У навчальному процесі використовувались тести різного рівня складності, ситуаційні задачі, відеоматеріали та мультимедійні презентації. Застосовувались методи адаптивної підтримки, проблемного викладання, лінійного програмування і ефективних тестових завдань. При керуванні адаптаційними процесами врахування індивідуальних особливостей студента в певній мірі може визначати рівень, темп та стійкість набутих знань та навиків. Успішне застосування традиційних та адаптивних технологій дозволяло більш чітко оцінювати знання студентів, сприяло мотивації студентів до навчання, формуванню клінічного мислення при аналізі отриманих даних для встановлення діагнозу, оцінювання ефективності лікування в динаміці та передбачення прогнозу. Використання адаптивних технологій дозволяє визначити стратегію професійного розвитку майбутніх лаборантів через актуалізацію мотивації та самоорганізації. In this article there are given the modem aspects of adaptive technologies application in teaching Pediatrics to bachelors studying on medical faculty with the specialization in "laboratory diagnostics". The adaptive technologies provide the formation of sequence of the course teaching, intellectual analysis of decisions and support in the solution of tasks based on examples. The basic principle of the creative education is cooperation between the teacher and student. In this context special attention is paid to coaching, which is the technology increasing the efficiency of a student or group due to purposeful motivation and disclosure of potential in the problem solution to student. In educational process there were used tests of different level of complexity, situational tasks, video materials and multimedia presentations. Special attention was paid to problems of the usage of laboratory researches for children’s age pathology diagnosis and their meaning for the efficiency of treatment evaluation. Also there was used the adaptive support, which is the method when there are chosen the best students and then the problem is solved by a group of students under control of the teacher. It allowed to acquire better knowledge and to create skills and abilities. The way of teaching on tutorials considered psychological peculiarities of students and provided nuanced approach considering the level of complexity of material. The usage of adaptive technologies will allow to define the strategy of future laboratory assistants professional development through the actualization of motivation and self-organization.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/4427
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Пропедевтика дитячих хвороб)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ТДМУ_том1_244-245.pdf275,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь