IRZSMU >
Матеріали конференцій і семінарів >
Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2015 >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/6482
|
Название: | Objective structured clinical examinations (OSCES) як приклад використання проблемно-орієнтованого навчання в японської фармацевтичної освіті |
Авторы: | Варинський, Борис Олександрович |
Ключевые слова: | тези |
Дата публикации: | 2015 |
Издатель: | Запорізький державний медичний університет |
Библиографическое описание: | Варинський Б. О. Objective structured clinical examinations (OSCES) як приклад використання проблемно-орієнтованого навчання в японської фармацевтичної освіті / Б. О. Варинський // Впровадження інноваційних технологій в медичну освіту: проблемно-орієнтоване навчання та віртуальні пацієнти: матеріали всеукр. наук.-метод. відеоконференція з міжнар. участю (22 квітня 2015 року, м. Запоріжжя) – Запоріжжя, 2015. – С. 35-36. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/6482 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Фізколоїдна хімія) Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2015
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|