IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра пропедевтики дитячих хвороб >
Наукові праці. (Пропедевтика дитячих хвороб) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/8459
|
Название: | Емпатія як складова комунікативних компетентностей студента-медика |
Авторы: | Кизима, Наталя Володимирівна |
Ключевые слова: | спілкування комунікація лікар пацієнт емпатія communication physician patient empathy understanding |
Дата публикации: | 2018 |
Библиографическое описание: | Кизима Н. Емпатія як складова комунікативних компетентностей студента-медика / Н. Кизима // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали ХХХІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (28 лют. 2018 р.) : зб. наук. пр. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 33. – С. 440-442. |
Аннотация: | У медичній сфері спілкування між пацієнтом і лікарем є запорукою досягнення позитивного результату діагностики та лікування, поваги пацієнтів та популярності серед них. Однією з важливих характеристик міжособистісного розуміння і взаємодії є емпатія. Шляхом тестування визначено «високий» рівень емоційного відгуку у студентів медичного факультету за методикою А. Меграбяна, Н. Епштейна. Empathy in formation of medical student communicative competencies. The communication between patient and physician is the key to achieving a positive result of diagnosis and treatment, patient respect and popularity among them in the medical field. One of the most important characteristics of interpersonal understanding and interaction is empathy. By means of testing, the "high" level of emotional response was determined by the students of the medical faculty according to A. Megrabyan, N. Epstein's method. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/8459 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Пропедевтика дитячих хвороб)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|