DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра технології ліків >
Наукові праці. (Технологія ліків) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9056

Название: Оптимізація засобів індивідуалізації навчального середовища студента при вивченні технології ліків
Авторы: Лисянська, Ганна Петрівна
Малецький, Микола Миколайович
Серіков, Віктор Іванович
Ключевые слова: індивідуалізація навчання
бліц-опитування
ситуаційні завдання
Дата публикации: 2018
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Лисянська О. Г. Оптимізація засобів індивідуалізації навчального середовища студента при вивченні технології ліків / Г. П. Лисянська, М. М. Малецький, В. І. Серіков // Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2018 : матеріали Всеукр. наук.-метод. відеоконф. з міжнар. участю (25-26 квіт. 2018 р., м. Запоріжжя). – Запоріжжя ; К. : ЗДМУ, 2018. – C.129.
Аннотация: В умовах масштабної інформатизації у всіх сферах життя суспільства у вищій освіті все більшої уваги потребує здатність майбутніх фахівців оперативно відокремлювати саме йому потрібну інформацію, планувати дії для успішного виконання поставлених завдань, що життєво необхідно в умовах інформаційно насиченого конкурентного середовища. Тому на перший план виходить питання індивідуалізації навчання, тобто вибір методів і засобів для найповнішого врахування особистих характеристик студента. Мета дослідження: аналіз ефективності окремих засобів індивідуалізації навчання під час практичних занять з аптечної технології ліків.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9056
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Технологія ліків)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Page-129.pdf266,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь