DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації >
Наукові праці. (УЕФ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9173

Название: Використання технологій дистанційного навчання у процесі вивчення дисципліни «Менеджмент і маркетинг у фармації»
Авторы: Книш, Євгеній Григорович
Ткаченко, Наталя Олександрівна
Демченко, Вікторія Олександрівна
Кныш, Е. Г.
Ткаченко, Н. А.
Демченко, В. А.
Ключевые слова: дистанційне навчання
організаційно-управлінські дисципліни
Дата публикации: 2018
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Книш, Є Г. Використання технологій дистанційного навчання у процесі вивчення дисципліни «менеджмент і маркетинг у фармації» / Є.Г. Книш , Н. О. Ткаченко, В. О. Демченко // Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2018 : матеріали Всеукр. наук.-метод. відеоконф. з міжнар. участю (25-26 квіт. 2018 р., м. Запоріжжя). – Запоріжжя ; К. : ЗДМУ, 2018. – C. 69-70.
Аннотация: Сучасна професійна система освіти покликана не тільки озброїти теоретичними знаннями студента, а й сформувати у нього вміння і навички самоосвіти, потреби в самостійному оволодінні знаннями протягом всього свого життя. З точки зору соціології, освіта є соціальним інститутом, який надає набір освітніх послуг, необхідних для професійної діяльності. Інформатизація суспільства прискорює різні соціальні процеси, у тому числі отримання професійної освіти. Сучасному спеціалісту фармації (СФ) необхідно безперервно поповнювати наявні професійні знання, для чого потрібно вміти орієнтуватися в умовах насиченого інформаційно-освітнього середовища. У зв'язку з цим різко змінюються соціальні функції системи професійної освіти: від розвитку пам'яті і передачі певних знань до формування творчого інтелекту і моральної зрілості на основі знань. Велику частку у блоці спеціальних професійних дисциплін, що вивчає майбутній СФ, займають організаційно-управлінські дисципліни. Однією з таких дисциплін є «Менеджмент та маркетинг у фармації». Основними завданнями даної дисципліни є вивчення теоретичних понять, категорій, систем, інструментарію, алгоритмів та тенденцій сучасного управління в ринкових умовах з адаптацією до специфіки діяльності фармацевтичних підприємств і закладів.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9173
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (УЕФ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Page-69-70.pdf272,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь