DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9493

Название: Джордж Брунер і комунікативні підходи до мотивації та вивчення англійської мови
Авторы: Мирошниченко, Олена Анатоліївна
Ключевые слова: Брунер
процес навчання
Дата публикации: 2018
Издатель: Запоріжжя : Класичний приватний університет
Библиографическое описание: Мирошниченко О. А. Джордж Брунер і комунікативні підходи до мотивації та вивчення англійської мови / О. А. Мирошниченко // Наука і вища освіта : тези доп. XXVI Міжнар. наук. конф. студентів і молодих учених, м. Запоріжжя, 14 листоп. 2018 р. – Запоріжжя : КПУ, 2018. – С. 235.
Аннотация: Зміни соціальної ситуації в Україні, входження нашої країни у світову цивілізацію, як демократичної держави, встановлення контактів з іншими країнами суттєво підвищило актуальність вивчення популярних та ефективних науково-методичних середовищ, авторських шкіл та їх теоретичних узагальнень. Одна з таких персоналій, що здійснила суттєвий внесок в світову лінгвістичну педагогіку – Джордж Брунер – американський психолог та педагог.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9493
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Іноземні мови)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
NVO_2018_235.pdf364,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь