DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра пропедевтики дитячих хвороб >
Наукові праці. (Пропедевтика дитячих хвороб) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9052

Название: Питання організації лекційного курсу з клінічних дисциплін
Авторы: Кизима, Наталя Володимирівна
Соляник, Олександра Вячеславівна
Ключевые слова: вища медична освіта
лекція
інтерактивні методи
Дата публикации: 2018
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Кизима Н. В. Питання організації лекційного курсу з клінічних дисциплін / Н. В. Кизима, О. В. Соляник // Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2018 : матеріали Всеукр. наук.-метод. відеоконф. з міжнар. участю (25-26 квіт. 2018 р., м. Запоріжжя). – Запоріжжя ; К. : ЗДМУ, 2018. – C. 116-117.
Аннотация: Традиційно однією з форм організації навчального процесу в закладах вищої медичної освіти, зокрема при вивченні клінічних дисциплін, є лекції. Досить тривалий час форма проведення, місце лекцій як основного джерела знань не змінювалися. До того ж на сучасному етапі з одного боку високий темп розвитку науково-технічного прогресу, інформаційних технологій, можливості швидкого отримання новітньої наукової інформації з багатьох світових баз даних, з іншого – зниження цінності лекційного курсу, зацікавленості студентської аудиторії в традиційних тематичних лекціях, що сумнівно компенсується обов’язковістю їх відвідування, обумовлюють необхідність використання нових підходів та методики читання лекцій для підвищення мотивації студентів, якості їх навчання.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/9052
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Пропедевтика дитячих хвороб)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Page-116-117.pdf273,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь